სასწავლო გეგმა (სილაბუსი)
1
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხათუნა ჩიტორელიძე
|
2
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ისტორია
|
3
|
სწავლების კლასი
|
XII -ბ
|
4
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
კვირაში 3 გაკვეთილი
მთელი სასწავლო წელი
|
5
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
|
6
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
საქართველოსა და მსოფლიო ისტორიის ცოდნა არის მოსწავლის პატრიოტად და პოლიტიკურად განათლებულ მოქალაქედ ჩამოყალიბების წინაპირობა. ისტორიის სწავლებამ მოსწავლეს უნდა დაანახოს, რომ ისტორია არის უწყვეტი პროცესი, რომ თანამედროვე საზოგადოებისათვის უმნიშვნელოვანესი პოლიტიკური, სოციალური და მორალური პრობლემები მეტწილად განპირობებულია საუკუნეებისა და ათასწლეულების განმავლობაში მომხდარი ცვლილებებით. ისტორიის სწავლებამ მოსწავლეს ასევე უნდა განუვითაროს პრობლემის გადაჭრის უნარი.
ამ ამოცანების შესრულება მოითხოვს, რომ მოსწავლეს ჰქონდეს ისტორიული აზროვნება: მას უნდა შეეძლოს ისტორიული ეპოქის აღქმა (ისტორიული ეპოქის აღწერისას მოვლენების დანახვა იმ პერიოდში მცხოვრები ადამიანების თვალით; წარსულში მომხდარი მოვლენების შეფასება არა მხოლოდ დღევანდელი გადასახედიდან, არამედ იმ ეპოქის ფასეულობებისა და შეხედულებების გათვალისწინებით); ისტორიულ მოვლენებს შორის რთული მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა და ანალიზი; ისტორიული მოვლენის მიზეზებისა და შედეგების განსხვავებული შეფასებების შედარება და ანალიზი; კანონზომიერებების შესახებ საკუთარი მოსაზრების დასაბუთება; დამოუკიდებელი ისტორიული კვლევა (ისტორიული კვლევა-ძიების მიზნის განსაზღვრა და დაგეგმვა; წერილობითი, ვიზუალური, ლიტერატურული წყაროების მოძიება; ისტორიული დოკუმენტის ანალიზი; ისტორიკოსთა განსხვავებული შეხედულებების შედარება; ჩატარებული კვლევის საფუძველზე ისტორიული თემის დაწერა).
|
7
|
საგნის სწავლების მიზნები და ამოცანები
|
|
8
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები
|
|
9
|
სასწავლო საგნის ძირითადი თემები
|
|
10
|
სასწავლო საგნის შეფასების ფორმები
|
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
|
11
|
შეფასების კომპონენტები
|
საშინაო დავალება
საკლასო გამოკითხვა
შემაჯამებელი წერა
|
12
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
11.2. მეცადინეობის ფორმები; 11.3. სწავლების მეთოდები
|
ხერხები :
ფორმები :
მეთოდები: ინტერაქტიული, პრობლემური, სიმულაციური, ევრისტიკული;
კითხვის მეთოდი
ზეპირმეტყველების მეთოდები
წერის მეთოდები
კონტურებზე მუშაობა
|
13
|
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
|
|
14
|
რესურსები
|
|
15
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
პრეზენტაცია, ექსკურსია,ვიქტორინა.
|
სამუშაო დისცილინა
14.1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
14.2. დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა;
14.3. აღდგენები;
14.4. საჯარიმო ზომები;
14.5. წახალისების ფორმები.
|
შემაჯამებლის გაცდენის შემთხვევაში, მოსწავლეს უნდა მივცეთ საშუალება აღადგინოს (ორი კვირის განმავლობაში)
მე-11 მოსწავლეებს ექსტერნის გამოცდა ენიშნებათ , თუ მოსწავლეს გაუცდება სასწავლო საათების 50% მეტი,
|
თემატური გეგმა
#
|
თემატიკა
|
საათი
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
შედეგები
|
1
|
თავი I-II
ნაპოლეონის ეპოქა და ვენის კონგრესი
რევოლუციების ხანა ევროპაში
|
8
|
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მან საქართველოზე;
თანაკლასელების ჯგუფთან ერთად ირჩევს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მსჯელობს მის მიერ არჩეული საგარეო თუ საშინაო პოლიტიკური კურსის შედეგებზე
|
15.09
19.09
20.09
22.09
26.09
27.09
29.09
3.10
|
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
|
2
|
თავი III
საქართველო რუსეთის იმპერიის შემადგენლობაში
|
6
|
მსჯელობს სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობის შესაძლო მიზეზებზე;
|
4.10
6.10
10.10
11.10
13.10
17.10
|
ისტ. XII.3. მოსწავლეს შეუძლია XIX და XX საუკუნეებში მმართველობით სტრუქტურებში მომხდარი ცვლილებების ანალიზი.
|
3
|
შემაჯამებელი წერა#1
|
1
|
განვლილი მასალის გააზრება
|
18.10
| |
4
|
თავი IV-V-VI
აღმოსავლეთის საკითხი XIX ს-ში
მსოფლიო XIX ს-ის მეორე ნახევარში
მსოფლიო საუკუნეთა მიჯნაზე
|
12
|
ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ სოციალურ სტრუქტურებს. მსჯელობს მათ შორის არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ;
განმარტავს პოლიტიკური პარტიის ცნებას და აცნობიერებს საზოგადოებრივ ცხოვრებაში მის მნიშვნელობას;
|
20.10
24.10
25.10
27.10
31.10
1.11
3.11
7.11
8.11
10.11
14.11
15.11
|
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
|
5
|
შემაჯამებელი წერა #2
|
1
|
განვლილი მასალის გააზრება
|
17.11
| |
6
|
თავი VII-VIII
პირველი მსოფლიო ომი
საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკა
|
10
|
ირჩევს სხვადასხვა ქვეყნის (რეგიონის) ორი მოღვაწის პოლიტიკურ იდეებს, ადარებს მათ და მსჯელობს, თუ რა გავლენა იქონია თითოეულმა მათგანმა მსოფლიოს ან რეგიონის პოლიტიკურ განვითარებაზე;
გამოყოფს თანამედროვე საქართველოს სახელმწიფო ინტერესებს და მსჯელობს უახლოესი პერიოდის ქართველი პოლიტიკური მოღვაწეების მიერ გადადგმული პოლიტიკური ნაბიჯების შესახებ;
|
21.11
22.11
24.11
28.11
29.11
1.12
5.12
6.12
8.12
12.12
|
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
|
7
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
2
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
13.12
15.12
| |
8
|
თავი IX_X
ტოტალიტარიზმი მსოფლიოში
საზოგადოება და კულტურა XX ს-ის პირველ ნახევარში
|
6
|
ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ სოციალურ სტრუქტურებს. მსჯელობს მათ შორის არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ;
განმარტავს პოლიტიკური პარტიის ცნებას და აცნობიერებს საზოგადოებრივ ცხოვრებაში მის მნიშვნელობას;
|
19.12
20.12
22.12
26.12
27.12
29.12
|
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
|
II სემესტრი
| |||||
9
|
თავი IX_X
ტოტალიტარიზმი მსოფლიოში
საზოგადოება და კულტურა XX ს-ის პირველ ნახევარში
|
5
|
ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ სოციალურ სტრუქტურებს. მსჯელობს მათ შორის არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ;
განმარტავს პოლიტიკური პარტიის ცნებას და აცნობიერებს საზოგადოებრივ ცხოვრებაში მის მნიშვნელობას;
|
16.01
17.01
23.01
24.01.
26.01
|
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
|
10
|
თავი XI
მეორე მსოფლიო ომი
|
8
|
ირჩევს ერთ-ერთ სახელმწიფოს და აანალიზებს რომელიმე ეპოქაში მისი გაერთიანების ან დაშლის განმაპირობებელ საგარეო და საშინაო ფაქტორებს
ირჩევს მსოფლიოში განვითარებულ ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ისტორიულ მოვლენას და წერს თემას, თუ რა გავლენა მოახდინა მან საქართველოზე;
|
30.01
31.01
2.02
6.02
7.02
9.02
13.02
14.02
|
ისტ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია პოლიტიკური ისტორიის საკითხების კვლევა. მსოფლიო ისტორიულ პროცესში საქართველოს ადგილის განსაზღვრა.
|
11
|
შემაჯამებელი წერა #3
|
1
|
განვლილი მასალის გააზრება
|
16.02
| |
12
|
თავი XII-XIII_XIV
მსოფლიოს გაყოფა ორ ბანაკად
პოლიტიკური კრიზისი ცივი ომის პერიოდში
|
10
|
ჩამოთვლის ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებულ სოციალურ სტრუქტურებს. მსჯელობს მათ შორის არსებული მსგვსებებისა და განსხვავებების შესახებ;
განმარტავს პოლიტიკური პარტიის ცნებას და აცნობიერებს საზოგადოებრივ ცხოვრებაში მის მნიშვნელობას;
|
20.02
21.02
23.02
27.02
28.02
1.03
6.03
7.03
9.03
13.03
|
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ.
|
13
|
შემაჯამებელი წერა #4
|
1
|
განვლილი მასალის გააზრება
|
14.03
| |
14
|
თავი XV-XVI
მსოფლიო კოლონიური სისტემის დაშლა
პერესტროიკა
|
11
|
შეარჩევს რომელიმე კონკრეტულ კონფლიქტურ სიტუაციას მოქალაქეთა ცხოვრებიდან (სოციალური, ეკონომიკური ან პოლიტიკური); შეისწავლის შექმნილ ვითარებას, მხარეთა ინტერესებს; სიტუაციას და მონახავს მისი გადაჭრის ალტერნატიულ
|
16.03
20.03
21.03
23.03
27.03
28.03
30.03
3.04
4.04
6.04
10.04
|
ისტ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საზოგადოების ცნობიერებაზე ახალი და უახლესი ისტორიის პერიოდში ჩამოყალიბებული სოციალური სტრუქტურების გავლენის შესახებ
|
15
|
შემაჯამებელი წერ #5
|
1
|
განვლილი მასალის გააზრება
|
11.04
| |
16
|
თავი XVII
საზოგადოება და კულტურა თანამედროვეობაში
|
5
|
მსჯელობს XIX და XX საუკუნეების მსოფლიო კულტურის ძირითად ტენდენციებზე;
|
20.04
24.04
25.04
27.04
1.05
|
ისტ. XII.8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთების კვლევა.
|
17
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
6
|
შესწავლილი მასალის შეჯამება
|
2.05
4.05
8.05
11.05
15.05
16.05
|
სასწავლო გეგმა (სილაბუსი)
1
|
მასწავლებლის სახელი,გვარი
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხათუნა ჩიტორელიძე
| ||
2
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ისტორია
| ||
3
|
სწავლების კლასი
|
VII ა- ბ
| ||
4
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
კვირაში 3 საათი
მთელი სასწავლო წელი
| ||
5
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
სავალდებულო
| ||
6
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
|
მოსწავლე ეუფლება დროსა და სივრცეში ორიენტაციის უნარებს, აცნობიერებს ისტორიის
პერიოდიზაციის საკითხებს, ეცნობა ადამაინის მიერ
განვლილი გზის მნიშვნელოვან ეტაპებს უძველესი
დროიდან დღემდე; ადამიანის საქმიანობის ძირითად
ფორმებს; მოსწავლე არკვევს რა არის რელიგია,
შეისწავლის მსოფლიოში არსებულ რელიგიებს და
მათ ძირითად მცნებებს; ასევე საზოგადოებისა და
სახელმწიფოს წარმოშობისა და განვითარების
თავისებურებებს: გაეცნობა ადამიანის უფლებებსა და
თავისუფლებებს და გაარკვევს - რა არის სამართალი
და რა მნიშვნელობა აქვს მას საზოგადოებისათვის.
| ||
7
|
საგნის სწავლების მიზნები და ამოცანები
|
| ||
8
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები
|
| ||
9
|
სასწავლო საგნის ძირითადი თემები
|
| ||
10
|
სასწავლო საგნის შეფასების ფორმები
|
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი
| ||
11
|
შეფასების კომპონენტები
|
საშინაო დავალება
საკლასო გამოკითხვა
შემაჯამებელი წერა
| ||
12
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
11.2. მეცადინეობის ფორმები; 11.3. სწავლების მეთოდები
|
ხერხები :
ფორმები :
მეთოდები: ინტერაქტიული, პრობლემური, სიმულაციური, ევრისტიკული;
კითხვის მეთოდი
ზეპირმეტყველების მეთოდები
წერის მეთოდები
კონტურებზე მუშაობა
| ||
13
|
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები
|
| ||
14
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო,
რვეული,რუკები,
დაფა,ინტერნეტ ვებგვერდები
| ||
15
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
პრეზენტაცია, ექსკურსია,ვიქტორინა.
| ||
სამუშაო დისცილინა
14.1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა;
14.2. დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა;
14.3. აღდგენები;
14.4. საჯარიმო ზომები;
14.5. წახალისების ფორმები.
|
შემაჯამებლის გაცდენის შემთხვევაში, მოსწავლეს უნდა მივცეთ საშუალება აღადგინოს (ორი კვირის განმავლობაში)
ე.ს.გ.-თანახმად თუ მოსწავლემ გააცდინა საატების 50% მეტი მას ენიშნება ექსტერნატის გამოცდა
|
თემატური გეგმა
N
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
შესავალი
|
4
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს კანონის უზენაესობის მნიშვნელობის განსაზღვრა სახელმწიფოსთვის. გაანალიზოს ადამიანის უფლებების საფუძვლები.
|
15.09
16.09
20.09
21.09
|
აანალიზებს ადამიანის უფლებების საფუძვლებს, ახარისხებს მათ.
|
2
|
თავი I.
პოლიტიკური კონფლიქტები ძველ მსოფლიოში
|
6
|
დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან. განსაზღვროს კონფიქტების ტიპები.
|
22.09
23.09
27.09
28.09
29.09
30.09
|
ადგენს ცხრილებს,აჯგუფებს ომებს ხასიათის მიხედვით.
|
3
|
თავი II.
|
9
|
იმსჯელოს პოლიტიკურ და ეკონომიკურ ცვლილებებზე. განსაზღვრონ ქვეყნებში პოლიტიკური რეჟიმი.
|
4.10
5.10
6.10
7.10
11.10
12.10
13.10
18.10
19.10
|
აჯგუფებს კონფლიქტებს, განსაზღვრავს შედეგებს.
|
4
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
განვლილი მასალის ტესტის მეთოდით შეჯამება.
|
20.10
|
ტესტების საშუალებით მასალის შეჯამება.
|
5
|
კონფიქტები ევროპაში
|
12
|
ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით დაალაგოს კონფლიქტები, დააკავშიროს ფაქტები და მოვლენები.
|
21.10
25.10
26.10
27.10
28.10
1.11
2.11
3.11
4.11
8.11
9.11
10.11
11.11
|
ადგენს დროის ხაზს, ცხრილებს, განსაზღვრავს კონფლიქტის ტიპებს.
|
6
|
კონფლიქტები ამერიკის ტერიტორიაზე
|
4
|
შეძლოს გამოყოს და განასხვავოს მნიშვნელოვანი მოგზაურები. ისაუბროს მიგრაციის მიზეზებზე.
|
15.11
16.11
17.11
18.11
|
აანალიზებს რუკას, დაიტანს მარშუტებს ლაშქრობისას.
|
7
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
განვლილი მასალის ტესტებით შეჯამება
|
22.11
|
ტესტების საშუალებით მასალის განმტკიცება.
|
8
|
თავი V
მსოფლიო ომები
|
12
|
ქრონოლოგიურად დაალაგოს ისტორიული ფაქტები. გაანალიზოს მსოფლიო ომების მიზეზები და შედეგები.
|
24.11
25.11
29.11
30.11
1.12
2.12
6.12
7.12
8.12
9.12
13.12
14.12
|
ადარებს I და IIმსოფლიო ომების მიზეზებს, საბაბს, შედეგებს.
|
9
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
4
|
სემესტრული მასალის შეჯამება კითხვების მეშვეობით აკავშირებს ფაქტებს და ადგენს ცხრილებს.
|
15.12
16.12
20.12
21.12
|
ღია კითხვების მეშვეობით მასალის გამეორება-შეჯამება.
|
10
|
შემაჯამებელი წერა N 2
|
1
|
22.12
| ||
11
|
თავი VII
კონფლიქტების მშვიდობიანი გადაჭრის მაგალითი.
|
4
|
შეისწავლის კონფლიქტების მიზეზებს, განვითარებასა და შედეგებს. განსაზღვრავს პიროვნების როლს ისტორიაში.
|
23.12
27.12
28.12
29.12
|
ცხრილის საშუალებით ალაგებს მიზეზებს, ადგენს კავშირებს.
|
12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
განვლილი მასალის გამოკითხვა
|
30.12
|
ტესტების საშუალებით მასალის გამოკითხვა.
|
13
|
თავი VIII
ტოტალიტარული [პოლიტიკის რეჟიმები
|
7
|
აკავშირებს სახელმწიფოს მმართველობის ფორმებს პოლიტიკურ რეჟიმებთან. განასხვავებს მათ სხვადასხვა ნიშნით.
|
17.01
18.01
20.01
24.01
25.01
26.01
27.01
|
ადგენს სქემატურ რუკებს.
|
14
|
თავი IX
ტოტალიტარიზმი
|
4
|
აღწერს ტოტალიტარულ რეჟიმებს
|
31.01
1.02
2.02
3.02
|
იყენებს ვენის დიაგრამას.
|
15
|
თავი X
რუსეთი და კავკასია
|
7
|
განსაზღვრავს ქვეყნის გეოგრაფიულ-ისტორიულ მდგომარეობას და მის მნიშვნელობას მიმდინარე მოვლენებში.
|
7.02
8.02
9.02
10.02
14.02
15.02
16.02
|
კითხულობს და აანალიზებს რუკებს.
|
16
|
თავი XI
ეთნიკურ-პოლიტიკური კონფლიქტები
საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ.
|
8
|
აკავშირებს ფაქტებს და მოვლენებს ისტორიულ ეპოქასთან. ახასიათებს
კონფლიქტის შედეგად წარმოშობილ მიგრაციულ პროცესებს.
|
17.02
21.02
22.02
23.02
24.02
28.02
1.03
2.03
|
ადგენს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს.
|
17
|
შემაჯამებელი წერა N 3
|
1
|
განვლილი მასალის ტესტირებით შეჯამება.
|
7.03
|
ტესტების მეშვეობით მასალის განმტკიცება.
|
18
|
ვაჭრობა და მოგზაურობა
|
7
|
მსჯელობს კომუნიკაციების განვითარების ისტორიაზე უძველესი დროიდან დღემდე.
|
9.03
10.03
14.03
15.03
16.03
17.03
21.03
|
გამოყოფს სხვადასხვა ეპოქის განვითარების ეტაპებს.
|
19
|
კომუნიკაცია
|
8
|
მსჯელობსა ვაჭრობის მნიშვნელობაზე ადამიანის და საზოგადოების კეთილდღეობისათვის.
|
22.03
23.03
24.03
28.03
29.03
30.03
31.03
4.04
|
აფასებს კომუნიკაციის მნიშვნელობას სხვადასხვა ქვეყნისთვის.
|
20
|
მსოფლიო რელიგიები
|
6
|
ახდენს მსოფლიო რელიგიების კლასიფიკაციას და იზიარებს მათ შორის არსებულ მსგავსება-განსხვავებებს.
|
5.04
6.04
7.04
11.04
12.04
19.04
|
ადგენს კულტურათა შორის მსგავსება-განსხვავებებს.
|
21
|
საზოგადოება და კულტურა
|
8
|
ადარებს სხვადასხვა ქვეყნის კულტურებს. გამოყოფს მათ შორის მსგავსება-განსხვავებებს.
|
20.04
21.04
25.04
26.04
27.04
28.04
2.05
3.05
|
ადგენს კულტურათა შორის მსგავსება-განსხვავებებს.
|
22
|
შემაჯამებელი წერა N4
|
1
|
4.05
| ||
22
|
ვაჭრობა და მოგზაურობა
|
7
|
მსჯელობს კომუნიკაციების განვითარების ისტორიაზე უძველესი დროიდან დღემდე.
|
5.05
10.05
11.05
16.06
17.05
18.05
19.05
|
გამოყოფს სხვადასხვა ეპოქის განვითარების ეტაპებს.
|
23
|
განათლება და სპორტი
|
6
|
მსჯელობს საზოგადოების კულტურაზე და განათლების სისტემის საფუძვლებზე.
|
23.05
24.05
25.05
26.05
30.05
31.05
|
ადგენს ასოციაციურ რუკას.
|
24
|
შემაჯამებელი წერა N5
|
1
|
მთელი წლის მასალის შეჯამება, განმეორება, განმტკიცება.
|
1.06
|
განვლილი მასალის შეჯამება.
|
25
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
9
|
2.06
6.06
7.06
8.06
9.06
13.06
14.06
15.06
16.06
|
No comments:
Post a Comment